Про бібліотеку


1 комментарий:

  1. Пріоритетними в роботі шкільної бібліотеки є вирішення таких завдань:
    • допомога учням у оволодінні програмовими знаннями та їх закріпленні;
    • виховання в учнів бажання самостійно розширювати обсяг своїх знань;
    • навчаня школярів сприймати й аналізувати різні види і типи джерел інформації;
    • сприяння розвиткові пізнавальних інтересів учнів, формування читацьких інтересів;
    • удосконалення інформаційно-бібліографічного обслуговування юних читачів;
    • організація різноманітних видів масової роботи з пропаганди книги: книжкових виставок, оглядів, бесід;
    • проведення індивідуальної роботи з читачами;
    • розвиток художнього смаку й самостійності суджень учнів;
    • виховання національної свідомості, формування громадянської позиції, моральних якостей, розвиток культури мовлення.
    Свою діяльність бібліотека спрямовує на популяризацію книг серед дітей, формування їхнього світогляду, реальну допомогу кожній дитині в задоволенні особистих читацьких інтересів, потреб, запитів. Книга – постійне джерело знань, надбаних людством протягом багатьох віків, головний засіб навчання. Спілкування з книгою допомагає оволодіти певною сумою знань, засвоїти досвід попередніх поколінь, прилучає до культурних надбань та цінностей рідного народу, його звичаїв та традицій.
    Важливу роль відіграє шкільна бібліотека в засвоєнні шкільної програми, організації навчальної діяльності та дозвілля дітей.
    1. Популяризація діяльності бібліотеки

    1. Екскурсії до бібліотеки.
    2. Аналіз читацьких формулярів.
    3. Оформлення виставки формулярів кращих читачів.
    4. Робота з читачами-боржниками.

    2.1. Довідково-бібліографічне та інформаційне обслуговування читачів
    1. Перегляд статей з часописів, газет, збірників
    2. Перегляд бібліографічних списків, уміщених в окремих книжках.
    3. Складання анотованих бібліографічних списків літератури, корисних ресурсів Інтернету.
    4. Систематизація бібліотечного фонду.
    5. Оформлення роздільників.
    6. Вилучення з картотек карток на застарілі матеріали.
    7. Перегляд та вивчення нової літератури.
    8. Інформаційно-бібліографічне обслуговування вчителів, зокрема за матеріалами періодики.
    2.2. Поточне комплектування
    1. Перегляд та аналіз незадоволених запитів користувачів.
    2. Поповнення картотеки картками із поточного комплектування.
    3. Оформлення передплати на періодичні видання.
    2.3. Облік бібліотечного фонду
    1. Прийняття творів друку за супровідними документами.
    2. Прийняття творів друку без супровідних документів.
    3. Ведення облікових документів про рух бібліотечного фонду.
    4. Реєстрація, облік періодичних видань.
    5. Вилучення творів друку з облікових документів за попередній рік.
    2.4. Вивчення складу і використання бібліотечного фонду
    1. Вивчення складу книжкового фонду статистичним методом:
    • рух літератури по книгах сумарного обліку;
    • складання статистичного аналізу руху бібліотечних фондів;
    • аналіз поточних надходжень.
    2. Пропаганда та вивчення бібліотечного фонду:
    • підбір книг для книжкових виставок, оглядів інформації (згідно зі шкільними програмами для позакласного читання);
    • організація книжкових виставок «Нові книги», «Несправедливо забуті книги»;
    2.5. Організація та зберігання бібліотечного фонду
    1. Розстановка книг та періодичних видань в основному книгосховищі.
    2. Підбір книг відповідно до інвентарних номерів.

    3. Виховання естетичних смаків. Популяризація художньої літератури.

    ОтветитьУдалить